HPE Application Lifecycle Management – administracja i dostosowanie narzędzia
Lekcje
Szkolenie "HPE Application Lifecycle Management - administracja i dostosowanie narzędzia" jest szkoleniem wprowadzającym do administracji i dostosowania narzędzia HPE ALM. Uczestnicy dowiedzą się jak tworzyć projekty i użytkowników oraz jak nimi zarządzać, a także jakie są możliwości dostosowywania narzędzia (formatek, pól i przepływów pracy) do konkretnych potrzeb danej organizacji.
Zakres tematyczny szkolenia
- Site Administration
- tworzenie domen i projektów
- zarządzanie użytkownikami
- konfiguracja instancji HP ALM
- Kastomizacja (dostosowanie) projektu
- zarządzanie grupami użytkowników, prawa grup
- dodawanie pól użytkownika
- definiowanie list użytkownika, ich użycie w dodanych polach
- definiowanie wyglądu formatek nowego defektu i szczegółów defektu
- edytor skryptu konfiguracyjnego projektu
Grupa docelowa
Szkolenie przeznaczone dla administratorów i zaawansowanych użytkowników systemu:
- Liderów testów
- Managerów projektów
- Administratorów HPE ALM
- Administratorów projektów w HPE ALM
Metoda szkolenia
Szkolenie realizowane jest w formie wykładu i ćwiczeń warsztatowych wykonywanych przez uczestników.
Szkolenie autoryzowane przez